Sütüm artsa yeter ki biberonla veririm ama düzenli sağım yapmakta çok zor fırsat olmuyor ki iki veya üç saate bir sağım yapmak 🤦🏻♀️ ama tabi artması için faydası olacaksa biraz dişimi sıkmam lazım sanırım yeter ki artsın diye ama ben aşırı derecede kafaya taktım vicdan yapıyorum stres yapıyorum o beni çok etkiliyor bi türlü kafamı toparlayamıyorum yavruma anne sütü veremedim diye😔 o yüzden ne yediysem pekte faydası olmadı Bestlak damla da kullanıyorum oysa ki