canos 2 ay 18 günlük dün sünnet oldu🥲 benim bebeğim çok şükür olumlu bir bebek iştahı yerinde sadece anne sütü alıyor çok emdiği için sütüm hep var ve yarıyor genetik olarak iri çabuk büyüyo 🥲gazı çoktu oldukça azaldı. Üç şişe biogaia bitirdik şu an sapsimplex kullanıyoruz. Gece uykuları çoğu zaman iyi ama gündüz uykumuz sıkıntı sese çok duyarlı hiç derin uyumuyor ayağımda sallıyorum genelde . Binlerce şükür tabi en önemlisi ciddi bi sağlık sorunu yok 🙏🏼