İlki memeden kesme çünkü memesiz asla uyumuyor vermeynce krizlere giriyor 2 yaşında düşünüyorum çünkü denedm kesemedm
Şuan 17 aylık
2 ncisi bezden kesme
Bunlar gözümde büyüyor
Aşırı hareketli hiç durmuyor
Bebeğini büyütmüş anneler olumlu şeyler yazsa