sarfinazar 4,5 aylık bir kızım var. İdrar rengi iki gündür daha koyu,sarı renkte. Annem su icmiyorsan ondan oluyordur dedi. Cidden de biraz suyu az içiyorum bir kaç gündür. Ondan olabilir mi? Var mı basına gelen? Enfeksiyon değildir ins ya.
Cactuswoman01 Sıvı alımı yeterli gelmiyordur bolca su için siz. 8 aylıktı bebeğim de olduğunda sadece anne sütü alıyordu ek gıda ve su almadı birde gebe kalınca tam işler tersine döndü bu yüzden takip ettik düzelmeyince idrar tahlili yapıldı enfeksiyon ve kan görüldü bu yüzden antibiyotik kullanmak zorunda kaldık 10 gün (amacım sizi korktukmak değil asla başıma geldiği için söylemek istedim) daha sonra sıvı alımını arttırınca düzeldi ara ara oluyor ama çok şükür eskisi gibi değil. Bol bol sıvı alımı yapınız inşallah sizinde düzelir. Eğer ki 4-5 gün geçerse ve halen koyu ve kokulu olursa siDe doktora görünün bence . Geçmiş olsun