Nurcan03 Busrgok hayırlı olsun. Doktorunuza danışarak hareket edin bence. Tandem emzirmeyi araştırın. Yani kimi anneler iki bebeğini birden emzirmeye devam edebiliyor.
Aslan2103 Busrgok doguma yakin bırakabilirsiniz dusuk tehlikesi olmadigi surece emziriliyo diye biliyorum ama kesinlikle doktor kontrolubde sorun. bide iki bebegi emzirenler var ama 3 kisilik yemeniz lazim cok zorr
mstfakbratalha Busrgok hayırlısı olsun.ne güzel beraber büyürler.bazen bana da gelir 2.cocuk düşüncesi sadece düşünce tabi sonra boşver aman zamanı var derim.sizin vaktiniz saatinizde bu zamanmış Alalhm kucaginiza almayı nasip etsin sağlıcakla doğsun.
Ess92 Busrgok 3 doktora sordum. 2si bırak dedi. 1i dünya sağlık örgütü tandem emzirmeyi destekliyor dedi. Ben kızım 18,5 aylık civarıyken bıraktım yıpratıcı bir süreç olur diye düşünüyorum aynı anda 2 bebek emzirmek
Akkiz_E_M Busrgok valla kizim 18aylik bebekler gorunce ici gidiyo resmen kizim1yasindan sonra dusunuyoruz denizyoruz olmadi hala cok sanslisin kuzum hayirli olsun bide benimki cok zor bebek
Akkiz_E_M Busrgok hic takilma canim Allah ikisini debagislasin bana da dua et benimde bir bebegim hayirlisiyla olsun amin🌹
Ess92 Busrgok ben 13 ya da 14?haftalık hamileydim emzirmeyi bıraktırdığımda. Doktorunuza bir danışın. Benim sırt ağrılarım çok oluyordu onun da etkisi oldu. Nasibi bu kadarmış.
Aslicamm Busrgok bırakmanız şart değil dogumdan sonra ikisini birden bile emzirebilirsiniz. Doktorunuzla görüşüp karar verirsiniz
Akkiz_E_M Busrgok evet Allah hayirlisiyla nasip ederse dedigim gibi kizim bebek gorunce ici gidiyor birde ikiside birlikte buyusun kardesimle aramizdaki yas farki 2ve cok guzel birlikte buyuduk