Sese bizimde buyuk olan hastalandı. Oksurugu 1 ay oldu gecmiyor. 2 sise antibiyotik kullandik 3 sise soguk alginligi surubu kullandik. Alerjik icin damla verdi doktor onu kullaniyoruz yok gecmiyor. Smdi ateş te olmaya başladi ve kucuk olanada gecti ondada oksuruk ates var 1 yasnda. Bugun basladi daha 2 cocukla perişanim ewde. Acile goturmek istemiyorum. Pazartesiyi bekliyorum cocuk doktoruna goturucem. Serum mu yapçaklar ignemi, hastaneyemi yatircak bisey yapsin icim parcalandi artik. Gecmiyor nasil birşey anlamadim