Dejajavu siz ben olabilirsiniz ek gıdaya başlama sürecinde çok endişeliydim yapabilecek miyim bebeğim doyacak mı gibi gibi… Ablam 2 çocuk annesi
Ve hemşire sürekli ona akıl danışırdım söylediklerini yazar not ederdim kendime aç bu çocuk kitabınızda aldım evet yararı oldu fakat olmasa da olurmuş ama hiç endişe duyulacak bir şey değilmiş instagramda bir sürü annenim tarifleri var zaten belli aylarda yiyebileceği besinler var onun dışına çıkmadığınız sürece gerisi kolay ilk ay tadım ayı doyum değil alerjik durumuna bakılıcak ben belli besinleri 3 gün kuralıyla denedim fakat hepsini denemedim denemiş olduğum besinlerle deneyecek olduklarımı karıştırdım örneğin çorba yaptım ya da kahvaltısına ekledim sürecimiz güzel ve keyifliydi umarım kafanızı daha çok karıştırmamışımdır😅🌹