Canım fazla gelmiştir onu çıkartmıştır öncelikle. Yan yatırabilirsin ben ilk zamanlar yan yatırıp arkasına destek koyardım tedbir amaçlı, reflü yatağı da alabilirsin ama bebeğinin reflüsü yoksa gerek olmuyor 3 ay anca kullanabiliyorsun sonra bebek hareketlenince kayıyor zaten. Tehlike kaç yaşında olursa olsun hep var ama ilk aydan sonra alışınca korkmuyorsun.