Benim kızımda da yapışıklık vardı , en son vajinası tamamen kapanmaya yakın ne yazık ki geç kalarak biz anca fark etmiş olduk , doktora götürdük. Çocuk cerrahına yönlendirdi, cerrah vajinasına uyuşturucu bir krem sürdü yarım saat sonrasında acısız bir şekilde neşter yardımıyla kapalı böyleyi keserek açtı , sonrasında 1 hafta kadar vajinal bir krem kullandık , işlemi 12 aylıkken yaptırmıştık , şimdi 2 yaşına girmek üzere bir daha tekrarlamadı, acısız bir işlem korkmanıza hiç gerek yok Allah korusun işlemde geç kalınırsa bu sefer enfeksiyonel vs başka sorunlar çıkabilir , beklemeden cerraha gözükmenizi tavsiye ederim.