Hayatımda aldığıma hem sevinip hem üzüldüğüm hediye dyson kullanmaya korkuyorum kullananlar bi arıza olunca garantiyle aylarca cebellesiyor diye duydum . Eşim almış olmasaydı asla bulaşmazdım. Gerçi daha kullanamadan kutuyla kendi evime bırakıp karsa geldim nasıl nedir bilmiyorum bile