yildiz-alp2024 Dokuzkasimbebesi benim bebeğimde oluyordu aynı yerde benim yediğim şeylerden alerji olmuş dedi doktor
minikveannesii Dokuzkasimbebesi canm pişik salyasada akyorsa pişik olmuştur 2 gün Bepanthol pişik kremi sürdüm geçti bizimki daha fenaydı
elcngoktug Dokuzkasimbebesi saf arko krem sürün geçer tüp yeşil arko kremler varya ondan alın zeytinyaglı falan almayın ama onlae sızlatıyor saf olanı alın pişiklere cok iyi geliyor