kbraat ramazanın başından beri bizde de aynı durum bir iki kaşık alıp yemek istemiyor sürekli emmeye düştü valla bu ek gıda beni çok yıprattı ben mi yapamıyorum sürekli kendimi sorguluyorum geçicek ama insana sanki hiç geçmicek miş gibi geliyor