moonrose Selamlar ben 2 aylık bebeğime 4 saatte bir 60 cc mama veriyordum bazen aralarda 20 cc anne sütü ,, anne sütünü çok almamaya başladı. 4 saatte 1 60 cc veriyorum ama deliriyor üç gündür : 90 cc ye çıkarsam bişi olur mu ki
unalll moonrose merhaba Ben 3 saatte 1 kere 100 cc anne sütü içiriyorum kızıma Emdiği zaman kaç emiyor bilmiyorum ama genelde her verdiğimde en az 100 cc içiyor. Biraz az değil mi ölçünüz ? Ya da mama olduğunda ölçü daha mı az oluyor Boy ve kilosu iyi mi
Bebegimm1 moonrose 4saat dayanıyorsa iyi yani fazla geliyorsa kusar zTen ona göre ayarlarsınız verin.ben o ayda 120 veriyordm artı emerdi benmki 6aylık olana kadar gündüzleri 2 saatte bir beslenirdi
Ayseglpolat moonrose Bana biraz az geldi. 1 aylıkken 60 veriyordum baktım acıkma süresi düştü 90 yaptım 50 günlük şuan 90 yiyor. Gece 4 saate yakın uyuyor. Gündüz de 2 buçuk saatten sonra acıkmaya başlıyor. Hatta bende 90 az mı diyordum kendime
unalll mervedaghan hem emiyor hem biberon kullanıyorum Emdiğinde ortalama 10 dk emiyor anca Biberonla da en az 100 cc veriyorum çok rahat içiyor
efsunumm moonrose 2 8 günlük sadece mama ile besleniyor 90veriyorum doyuyor kilosuda çok iyi değil kilosu iyiyse ve yetiyorsa öyle verin