Biz de Fuzul otoya girdik 1,5 milyon. Eski arabamızı satıp peşinat yatırdık 550 bin kadar. Peşinat ödeyince ilk sıraya alıyor sizi sistem çekilişli değil bizimki. Zaten en erken de 5 ay sonra ödüyor. Martta teslim alacağız. Alan arkadaşlarımız da var peşinatlı sistemden