Kuru dutun suyunun öksürüğe çok iyi geldiğini duydum bende bi ara grip olmuştum herkesin öksürüğü kaldı hastalıktan sonra ben hiç öksürmedim dutu kaynatıp suyunu içiyordum süt olsun diye belki de o yüzden oldu bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez herhalde Allah şifa versin