Valla yürütece bakış açım “Allah ondan razı olsun” 😬🤭🤭 Beni o dönem inanılmaz kurtarmıştı 6.5 ayda falan kullanmaya başlamıştım kızım yürüyene kadar da kullandık başta koymam demiştim ben de o dönemine kadar ama iyi ki kullanmışım diyorum vee elhamdülillah hiçbir sıkıntısını da görmedik kızım 19 aylık şu an, evim de geniş ve yürüteç için rahat bir ortama sahipti kızımı zora sokacak ev kazasına neden olabilecek eşyam yoktu zaten sehpa, TV ünitesi vs olsun hiçbiri sivri uca sahip değildi o açıdan da gönlüm rahattı yani