morrrrengiiii kızlaaarrr oğlum 10 aylık yürümeye başladı baya yürüyor maşallah. ilk adım ayakkabısı aldım vicco ama çığlık kıyamet kopartıyor giymek istemiyor ayakkabıyı görünce bile ağlıyor hatta ayakkabı diyince ağlıyor. başına gelen var mı böyle bi durum
morrrrengiiii oglumubeklerken yok aslında gayet oldu ayakkabı yumuşak içi ortopedik aldım ayakkabıyı görür görmez aglıyo hatta ayakkabı diyince dahi
Rwerdst morrrrengiiii ya geçen biri bahsediyordu. İçinde zımba varmış. Bir kontrol et istersen. Bir sorun yoksa ışıklı ayakkabı deneyebilirsin
tchrhcr03 Aynı durumdayız bizde vicco ilk adım almaya gittik dün, denetmedi asla ağladı. Evde de zaten patik vs giymiyor. Ayağını giymeyecek şekilde tutuyor, parmakları büküyor. Bende bilemedim. Vicconun grisini alacağım, bayıldım.