merhababen Kızlar selam, Daha 26 günlük taze anneyim bebeğim uyanık olduğu tüm süreçte emmek istiyor başka bir şekilde durduramıyoruz. Artık göğüslerim yara oldu nasıl baş edebilirim emzikte tutmadı
mrsfly merhababen çok normal annesi minnacık midesi var çabucak açıkoyor anne karnını özlüyor gögüs ucu kremi çok yardımcı olur size. Birde doğru emzirme yapıyormusunuz kahverengi kısmın hepsini alabiliyormu bebiş?
Ballilokmam11 merhababen o dönem birçoğumuz ayniydik😂gazı olabilir çıkarıyor musunuz çünkü gazı olan bebekte emmek istiyor edince gazı artıyor kısır döngü oluyor böyle emzik deneyin bide göğüs yarası için ben gümüş kapak ve lansinoh kullanmıştım sukur yara olmadı burda tahinin üstündeki yağın da iyi geldiğini okumuştum
merhababen mrsfly krem kullanıyorum ama genelde maalesef hepsini alamıyor o yüzden oluyor zaten muhtemelen 🥹
nilsuitik merhababen benimde ilk gün olmuştu ısırmıştı resmen çok canım yanmıştı . Sonra yaralar geçti kabukları soyuldu. Şimdi 1.5 aylık olucaz ilk zamanlar mama desteği ile geçmişti sütüm çok az geliyordu şimdi emdikçe çoğaldı. Çok az mama veriyorum artık . Oda meme almayı öğrendi ben iki parmak arasına sıkıyorum öyle daha iyi kavrıyor