Bernaaazynp prensannesiii14 kusma şekli önemli kesmik şeklindeyse sorun yok ama fışkırır tarzda ise allerji veyahut reflü olabilir canım . Benimki allerjiymiş mesela
Bernaaazynp Svltzcn süt canım ben peynir ba çok yiyordum yoğurt sürekli kusuyordu reflü dedik neler denedim geçmedi sonra allerjiden şüphelendi doktorum kestik süt ürünlerini ve hemen kesildi kusması. Ara ara deniyorum az az yine aynı tepkiyi veriyor
Bernaaazynp Busra4242 sağlık ocaklarında net bilgi alabilir misin bilmiyorum zaten perhizden başka ilacı yok sor yine de sana süt ürünlerini keserek denemeni tavsiye edecektir. Dr na da danış yine . Sağlıkla büyüsün bebişler inş.
Svltzcn Bernaaazynp bende süt ürünlerine karşı diet yapıyorum 10 gün oldu başlayalı sanki biraz hafifledi ama çok zor diet yapmak