agacsizkoala Rumiersn hazırladım yarısını içti yarısı kaldı ise eğer 15-20 dakka daha beklerdim yine içmezse dökerdim
neanladinyurdagull Rumiersn taze yapılması öneriliyor ılık ılıkda içmeli bekleyince soğur bilede ısıtılmaz.Kalan mama çöpe gider o yüzden bi anda fazla yapmaktanda bi tık az yapıyorum yiyecekse eğer doymadiysa tekrarliyorum