Evaninanasi söylediklerinize katılıyorum. mesela 17-18 aylık koca insan gibi konuşan bebekler de var. hepsi birbirinden farklı. zaten ikili cümle kurma ayı 18-24 ay. erken değil aslında. bizim malesef telefon krizlerimiz de oluyor. 1 yaşa kadar hiç izletmedik. sonra 2 kez hastanede yattık mecbur kaldık izletmeye ordan alıştı. bütün gün tepopon tepopon aç diyor. az vermeye çalışıyoruz. günde toplam 30 dk geçmiyordur izlediği. ama onun için de endişe ediyorum kötü etkiliyor mu acaba diye.