cokisimvardahacocukuyutucam Kızlar bugün vajinam ve kasiklarimda ogurup kalkarken ve genelde dolgunluk hissi var .birde sanci bjnlar normalmiş doktoruma yazdım ama daha cvp vermedi , pazartesi randevum İnternet’e ilerde parça kalmış olabilir ölebilirsiniz bile yazıyor ya .
pazartesisendromu cokisimvardahacocukuyutucam gecmis olsun nasilsiniz simdi Ben de subat ayinda oldum icerdeki bazi parcalari ilacla soktu biraz var o da zamanla duser dedi ,pihtilar dusecegi zaman agri yapmisti.40 gun sonra gel dedi benim gecti gunum haftaya gidicem nasipse benim de sadece 1,5 gun regl bisi oldu 40 gun duzensiz olur demisti asiri kuruluk var reglimi de sorcam insallah bir an once olurum