Hanımlar merhaba
Bebeğim 8 aylık 9 aylık olduğunda işe başlıcam süt sağmaya başlayayım dedim ama asla 20 ccden fazla çıkmıyor. Başlarda da böyleydi o yüzden sinirlenip tamamen kaldırmıştım pompayı. Yani 20 ccde eğip, bükersem 2 memeden anca geliyor. Aventin yeşil olanını kullanıyorum. Arkadaşımın bebeği 11 aylık ama hala göğüs pedi takıyor sütü akıyormuş. Mama destekli gidiyorum zaten. Sık sık sağım yapınca memeler alışıyor diyorlar ama böyle gördükçe çok moralim bozuluyor. Sütüm genetik olarak az mı acaba ne yapmam lazım ya bir fikir verin? Giyilebilir pompa kullanan var mıydı acaba belki o daha kafa rahatlığı sağlar. Yardımlarınızı bekliyorum