canikoko Ben bu işin kitapla olacağını düşünmüyorum çocuğun hazır olması ile alakalı bir durum bence benim kızım şu an 35 aylık bundan 5 ay öncesine kadar çocuk tuvaleti görünce ağlıyordu denemiştim iki üç günlük bir serüven olsun diye ama bu çocuğu kötü etkiledi sonra vazgeçtim bu yaz için düşünüyordum sonra bir hafta öncesi bir deneyeyim dedim havalar ısındı ve o gün o gündür Maşallah diyeyim Kızım gece gündüz hiç altına kaçırmadı kaka konusunda biraz sıkıntı yaşadık Ama onu da bu iki gündür halletmiş gibiyiz Yani demem o ki Acele etmemek gerekiyor çocuğun hazır bulunuşluğu annenin hem ruhsal sağlığı için hem de manevi olarak vereceği haz için önemli diye düşünüyorum😁