Benim bebeğim 4aylık olmak üzere ve 2,5 aylıktan beri tam 11.haftaya girdiğimiz aydan beri meme reddi var emmek çok istiyor ama asla emmiyor yatmak istemiyor ve kanguruda zıplata zıplata emziriyorum o zamandan beri. Doğduğundan beri uyku sorunu var doğduğu an dan itibaren hep üzerimde kalmak istedi ve hala daha öyle uyuyor gündüz uykusu yok 1 saat uyursa ki o da üstümde şükreder hale geldim. Ama ben benlikten çıktım artık son bir kaç haftadır iyice de zorlaştı ve ben delirmek üzereyim artık çocuğuma tahammülüm kalmadı uyutmak tam iki saati geçiyor meme de uyuyor ama emmek istemiyor kanguru da zıplatıyorum kollarımda sallıyorum yok uyuduğu an çığlık atarak uyanıp basbas bağırıyor ve uyandığı zaman da mutlu uykusunu almış olarak uyanmıyor yeniden uyumak istiyor tüm gün uyku üzerine geçiyor ve benim artık ne takatim kaldı ne tahammülüm oldukça gerginim artık yeter kızım diye sinirli sinirli söyleniyorum çocuğa şu bi haftadır gündüz 3,5 dan sonra gece uykusuna 7ye kadar öyle bir direniyor ki uyumak istiyor ama asla uyumuyor tam 4 aydır böyleyiz hep üzerimde sabaha kadar üzerimde uyuyor direniyor gerçekten delirme noktasına geldim artık ya şu an bile söyledim söyledim ağlaya ağlaya yazıyorum. Bu durum ne zaman normale dönecek çünkü ben artık normal değilim ya sakin kalabilmem için ne yapmam lazım bana bi yol gösterin lütfen