Kızlar ben bestlak kullanıyorum ve oğlum 4 aylık. Kullananlar ne zaman bıraktınız acaba? Şuan sütüm yetiyor ama atak yüzünden oğlumun emme isteği azaldı, kırk takla atarak emziriyorum hatta göğsümü boşaltamıyor tam. Atak bitince bestlakı bıraksam olumsuz etkiler mi sütümü