Eymenmom1 Gerçekten merak ederek soruyorum ve acil cevaplarınızı bekliyorum 10 aylık olucak 3 gün sonra 1 haftadır belirtmek isterimki karnı tok uykusunu almış keyfi yerinde görünüyor yere koyduğum an ağlamaya başlıyor kucağa alıştırmadım sabah kalkıyoruz kahvaltı hazırlicam yere bırakıyorum mızmızlanarak sonra şiddetlenerek ağlıyo yemek yapıcam yere bırakıyorum ağlıyo tuvalete gidicem yere bırakıyorum ağlıyo böyle değildi bu aylarda normalmi sizinde böylemi geçti bu aylarınız abartmıyorum yere bıraktığım an ağlıyo hiç bir iş hiçbirşey gün içinde yapamıyorum yaşlandığımı hissediyorum artık o derece görmeniz lazım😪😪😪😔😔😔😔😔
Niihhaann 9 ay 16 günlük. Yaklaşık iki haftadır böyle gerçi hep mızmızdı oğlum ama ekstra bu aralar. Hem dişi geldi hemde atak var ayrılık kaygısı tavan yapmış durumda beşiğinde de yatmak istemiyor,hep göz göze olalım kucak kucağa duralım istiyor🤷🏻♀️
Eymenmom1 Niihhaann aynı durum aynı sürekli bi yere otursam tırmanışa geçiyor kucağımdan bir saniye inmek istemiyor ben günlerdir ayakta yemek yiyorum o derece yıldım🥺 en kısa zamanda atlatırız inşallah