2prensannesi__ Hanımlar önü düğmeli elbise bakıyorum ikili takım bakıyorum uygun fiyatlı elinde olan satmak isteyen olursa 40-42 beden arasi
Sudee00 2prensannesi__ Bende bi tane eşofman takımı gibi var alt üst takım bide 3 lü takım var 40 beden beğenir misiniz bilmiyorum 1 kere anca giydim eşorgman takım gibi olan beyaz pantolon mavi beyaz üst diğeri de haki renginde
mavisimbebek33 2prensannesi__ önü düğmeli deri-triko elbise satıyorum. Bende post açmıştım profilimden bakar mısın
2prensannesi__ Gul_anne Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz
kezban_keles34 2prensannesi__ yani malı kumaşı falan o kadar kötü değil gayet güzel kullanışlı alıyorum ben arada birşeyler hatta daha geçenlerde altın triko takım falan
2prensannesi__ Sudee00 çok teşekür ederim zahmet oldu ama tunik boyları biraz kisa biraz daha uzun bakiyorum kusura bakmayın 🥰🥰