Karmom Mochi kullanıyorum çok memnunım ama webaby ve lansinohun da muadil ürünleri var bir bakın isterseniz.
esrathegulcesmom buglemannesi bi süre mochi ile topluyordum ama bi süre sonra zor gelmeye başlıyor. Göğüs kalkanı da denedim ama ben memnun kalmadım. Göğüs pedi en iyisi özellikle jelli olanlar.
efeninannesi__ kereminannesiyim göğüs pedi wee baby veya lansinoh ikiside kurtaricim oldu pompa bir süre sonra yoruyor
Allahkahretmesin1 buglemannesi pompa ile toplayayım demiştim ama uğraşılacak iş değil gerçekten. E bebeğin jelli göğüs pedinin emiciliği çok iyi, koku da yapmıyordu.
ssydaa buglemannesi ben mochi ile topluyorum. Çalışıyorum zaten emeksiz sağılmış oluyor. Hem de dökülmüyor heryere