dearsementa Sezaryen doğumdan sonra ilk aletimi 5 ay sonra oldum ikinci adet döneminde kahverengi bi lekelenme oldu 1damla kanla birlikte. Ama kanama olmadı normal mi hamile değilimdir dimi bisey diyin kafayı yiycem ay
Umudumvar dearsementa benim yengemde çok geç regl oluyordu doğumdan sonra test yap kendini yiyip bitirme
Umudumvar dearsementa inşallah hatta yengemde her doğum sonrası süt koruyor regl olmadım diyip gebe kalıyordu