Kızlar oğlum 11 ay 13 günlük yaklaşık 15 gündür ek gıda reddi yaşıyoruz kaşık gördümü ağzını kitliyor kendi başına yiyordu blw yapıyordum yiyebileceği yemeklerde onu da yapmıyor zayıfladı kucağıma aldığımda hafiflediğini hissediyorum mama yapıyorum 240 cc nin 60 cc ini içiyor devamı gelmiyor başına gelen var mı napabilirim çıldırıcam tok evin aç kedisi gibi geziyor yemek gördümü çığlık kıyamet 😔😔