byz2501 Sabah da bir post açmıştım 51 günlük bebeğim gazlı diye. Gaz damlası kullanmaya başladık dün . Bugün hiç kakasını yapmadı. Normalde her gün en az 3-4 kere yapardı. Bir anda bugün kesildi karnı da şiş gibi. Damlanın böyle bir etkisi olabilir mi?
tomvejerry byz2501 biz bioagia ile birlikte kullandık tek başına kullanmayın yoksa daha çok karın ağrısı ıkınma yapıyor bizde öyle yaptı ama kabızlık bilmiyorum
byz2501 tomvejerry yaa evet çok zorlanıyor ama daha önce gaz sorunu bile yaşamadığımız için ben hala gazı vardır o yüzden öyledir diye düşünmüştüm. Ama karnı şiş olup kakasını yapmayınca korkuttu beni.
EbruBoluKaya Aksine sap simplex gazınıda kakasınıda çok rahat çıkarıyordu 2,5 aya kadar kullandık 4 aylığız şimdi
byz2501 EbruBoluKaya her gün düzenli yapıyordu kakasını. Bir anda kesilince damladan mı diye düşündüm. Her bebekte aynı etkiyi göstermiyor sanırım.
byz2501 tomvejerry gazi var ıkınıyor, kasılıyor çok. Ama tek başına damla kullandım. Damlanın da böyle bir şey yapacağını düşünmedim. Hala daha gazı vardır ondan ıkınıyordur diye düşündüm. Onu anlatmak istedim sanırım yazamamışım tam.
EbruBoluKaya byz2501 büyük ihtimalle olabilir normalde bizimde gaz problemimiz olduğu için vermişti doktorumuz iyi geldi bize hala arada çok ıkındığında veriyorum