Kızlar benim kızım 25 Mart’ta 1 yaşını dolduracak ama hala yürümüyor koltuk kenarlarından tutup yürüyor ayakta kendı kendıne üç saniye durabiliyor benim kız biraz temkinli düşmekten korktuğu için çok cesaret edemiyor ayaktayken ayakta duruyor birkaç saniye sonra hemen yere oturuyor yürümesi için ne yapmam gerekiyor sizin kızlar kaç aylıkken yürüdü acaba bir sıkıntı mı var kızlar erken yürür diyorlar o yüzden sormak istedim Geç yürüyen var mı bir de özellikle yürümesi için neler yaptınız