Bett1 sudennurr hiç vurmadik bence gereksiz bir şey sacincogaltan bir durum değil sadece saçı sertlestirir.
balkopuk sudennurr 3. Ayında vurdum erken vurmak ısteıdm ama korktum sunnetmiş ilk saçlar kesılmesı tafsıye edılmiş peygamber efendımızden bebek hafıflermiş çoğalsın diye yapmadım gercı
hndathn Oglumu vurdurdum 9 aylıktı kızımı hiç sıfıra vurdurmadim.sac kesiminin saçın gür ya da seyrek olmasıyla alakası yok ayrıca
durakkk Biz ilk oğlumda 7 günlükken saçını kazıtıp kurbanını kestik adını kulağına okuttuk sertleştirmedi aksine yumuşacık hala saçları çok uzun Şuan 2 yaşında en az 7 kere kesilmiştir saçı