umosko tazeanneyimbennn bizimde 12 iken hastane yatış vermişti doktor 1 gece kaldık 9 a düştü ama yigenimin 17 Ken yatış vermemişlerdi yani sakin kal ve bol bol en az 2 saatte 1 besle en önemlisi
Deletedmom_113 tazeanneyimbennn benim bebeğimde vardı haftada bir konturol olduk yaklaşık bir buçuk ay sürdü 12 den yukselmedi daha sonra uzayan sarılık dediler birsuru kan alındı sonuç zamanla geçti yani ben duyduğum herşeyi uyguladım sık sık yıkadim herzamankinden daha sık emzirdim kakasiyla atıyormus bu sarılığı sürekli kendini kirletmesi lazım bu sebepten de bol bol emmesi gerekiyor yıkama suyuna altın koy dediler onu da yaptım mavi beyaz sarı tulbet kullandım yüz örtüsünde sürekli bı çeyrek kıyafetinde asılıydı.
Alisinannesi2112 Her yıkama suyuna altın at bitane beyaz ışıkta tut gece gündüz annem birkere sütle yıkadı suyuna bir su bardağı süt döktü bizimde uzamış sarılığımız vardı kırkı çıkınca şükür giti sıkta emzirdim uyanık tutmaya çalış bide
Themom_ tazeanneyimbennn 14,5 la yatış yapılmıştı bizde. Emzirin eğer sütünüz yetmiyorsa mama verin yoksa düşmez sarılığı