Kızlar Kırşehir’de Devlet Hastanesi’nde doğum yaptım. Doktorlara plasenta rahim ağzına yakın dememe rağmen rahmi kapatmıyor diye normal doğum deneyelim dediler. Suyun patladı bebeğin kafası kanala sıkıştı ve açılmam olmadı. 🤦♀️ Sezaryen sırasında bana söylemese ler bile ben içimde bi şeyler yaptıklarını anladım. Sonrasında işlemlerde gördüm ki kanamam olmış ve durdurmak için bir sürü iğne falan yapmışlar. Serum içinde vermişler bana 🤦♀️ Neden böyle bi şey yapıyorlae anlamıyorum.