Boncukdefne52 Akşama misafirim vardı köfte yapmak için kıymayı çok çıkarmışım köfte fazla çıkıyor. Artan köfte harcını buzdolabına ne kadar saklayabilirim, buzluğa tekrar konulmaz dimi? Kıymada buzluydu çözüldü tekrar olmaz diye düşünüyorum ne yapabilirim sizce?
Boncukdefne52 Berilsmom13 bende yoğurdum köfte yeterli gelince kalanı fazla oldu, kıyma dondurulmuştu zaten ya bidaha koyabilirmiyim acaba.
Ballilokmam11 Boncukdefne52 buzu çözülmüş eti tekrar çiğdem koymayın sakın ya onu da köfte yapıp pişirip koyun isterseniz karnıyarık harcı olarak kavurun koyun