livanurvealpinannesi61 Dokuzkasimbebesi d vitamini kullanıyorum memnunum. Demir damlasını nasılsının tadı güzel değil. Demir damlası olarak bestiron çok iyi
OzgeSyr_ Dokuzkasimbebesi demir damlası berbat kokusuda bıldıgınız metal gibi kokuyo rengi de siyah mı ne aldım ben çöpe attık heryere bulasıyo kıyafetlerden de cıkmıyo lekesi tavsıye etmıyorum