23 aylık bi çocuğum var yani 2 yaşında diyeyim ben ona siz linçlemeden,o kadar hareketli ki ,ona da razıyım ama yemek yemez ,uyumaz ,mesela dün gece 3 de uyudu ne ayak kaldı bende ne bel , öldüm yaa,geçen annemlere gittik bi gün annem de şahit oldu çocukla ne yaptığıma,kızım Allah sana dayanma gücü versin çok zor hiç durmuyor gerçekten dedi ,her gören şaşırıyor neden böyle diye ,önceki postlarımda da anlattım zaten ,şimdi sorum şu ki ben ne yapmalıyım,oyun oynamaz bu arada ,dışarıyı sever çıkartırım da hergun ama siz gelin bana sorun kendini yola atıyor ağlama krizleri kendini yere atıp ağlıyor ,yani çok zor,isyan gibi düşünmeyin ,Allah canını sağ etsin onun varlığına bin şükür ama nasıl bi yol izlemeliyim,biraz daha sakin bi çocuk olsun istiyorum ya çok hırçın, öyle olunca da bende ne yapacağımı şaşırıyorum ,yardımm 🤗