Kızlar oğlum 4 yaşında ve uyuz hastalığı oldu kaç kez krem kullandık kaç doktora gittik hala vücudu kaşınıyor sürekli yara içinde kaldı 1 aydan fazladır böyle erkenden de krem kullanmaya başladım eşyaları kaldırıp poşete koydum 3 gün bekletip öyle yıkadım çoğu şeyi 60 derece yıkadım ama yok yok yok geçmiyor işte başına gelen var mı bir çare çözüm önerisi olan doktor yüksek derecede yıkayın diyor ama hersey çeker ne kıyafet kalır ne eşya anlamıyorum nerden geldi nasıl oldu 😑😑😑