Yaşayanlar bilir gerçekten çok acı bir durum Eczaneden 2 kez Fitil kullandım biri altılı biri ikili olmak üzere ikiliyi bitirdim şu an altılıyı kullanıyorum özellikle fitili kullandıktan sonra yanma çok oluyor Hadi geçer dedim ama bu sefer çok kötü acı oldu ağladım resmen felaket bir kaşıntı var baktım tahriş de olmuş eşten kaynaklı olabileceğini söylediler ama eşim de hiçbir şekilde kaşıntı yok ve asla korunmasız ilişki yaşamıyoruz O kadar canım acıyor ki şu an mecburen bebeğin pişik kremlerinden falan kullandım Hatta yoğurt bile iyi geldiği için yoğurt bile sürdüm Ama yok yani
ne yaparsam şu illetten kurtulurum ne olur biri yardım etsin artık gerçekten çok kötü hissediyorum