Tubaalin canım tavsiyen icin teşekkür ederim ama onu deneyemicem 🙈ben eczacıyım ve şekerin zararları cok iyi biliyorum lütfen eskiler öyle yapmış onu kullanmış demeyin eskiden herşey daha doğaldı gerçek pancardan şeker yapılıyodu şimdiyse üretimi bam başka kaldı ki aynı olsa da küçücük bebeğe vermek mantıklı gelmedi ve memeyi reddi ile ne ilişkisi var cözemedim ya da siz kilo alımı icin mi dedeniz anlayamadım canım 🌸 , benim cocuğum mamaları kabul etmiyor sırf şeker iceriyor die hala aptamili almaya cesaret edemiyorum onu son care olarak bırakıyorum 🙏🏻