yirmiikikasim23
Bende etmiyorum kimse de etmez. Milletin durumu gerçekten iyi değil kendi milletimiz zır zamanlar yaşıyor. Mülteci artık mülteci değil gayet iyi yaşıyorlar. Bi tane Afgan aile var bizim karşıda oturuyor bana dedıkı ben doğurmak istemem ama çocuk için para alıyoruz dedi. Kadının bir oğlu Almanya’da 4 tanesi de burda.
Kendi milleti de doğuruyor ama pek birşey göremedik.
Mülteci diyoruz yine şu köşede bi aile oturuyor sanırım 5 yıl olacak Türkiye’ye gelmişler ve evleri kendilerinin yani akıl işi değil ne ara geldiler ne ara aldılar.
Buna benzer çok şey var haksızlığa dair..