Arkadaşlar çamaşır makinem ariza verip tülleri sıcak suda yıkamış tüller büyük ve pilesi çok diye dikey ütüden medet umup utuledim fakat düzelmedi tekrar normal soguk su ilede yıkadım ama aynı bunlar nasıl açılacak, kırışıklar ve büzülmüsler ve eski görünüyor yepyeni tül ütü masasinda uğraşmaya eriniyorum iki adet ve ikisinide duvardan duvara yaptırmıştım çok zaman alır muhakkak masada utulesem bebeğim de küçük tekim de evde başına gelen veya bir akıl verecek var mı nolur bişey söyleyin