incitanem3 sanırım bu evham hep oluyor, ben de de var ve bırcok annede de vardır eminim. Ben de uykusuna yatırırım ay uyanmasa ay uyusa, ay sımdı uyancak dıye dıye istem dışı kendımı gererim mesela, haftasonu eşim evde olunca uyansa da ıkı kısıyız oynarız dıye dusunup kendımı sıkmıyorum cocuk saatlerce uyuyo mesela. Eşim de hep güler bana :)
Yemek yaparım ay yemez zaten dıye dıye, o stres bırcogumuzda var