kizlar dun 38 atesle uyandirdim oda cok isinmistir diye dusundum cunku hasta degildi calpol verdim dindi ve geri uyudu sonra gece 4 te calpolun etkisi gecince uyandi ve inleyerek gene atesi cikmisti ve bu kadar sık kaka yapmayan oglum 3 kere kaka yaptı aynı gün icinde ve kakası normalde sarı sıvıdır bu yaptıkları pütürlü.. hastaneye gittik kan idrar temiz suruntu alindi burundan temiz.. bebegim 3.5 aylik damar yolu acip serum vereceklerdi damar bulamadilar cok agladi antibiyotik igne yaptilar calpole devam ediyorum gaitayada bakilacak yani bir yerde bir problem yokken cocugum neden bu hale dustu .. varmi ayni sorunu yasayan nedir bu kafayi yicem