inci86 bana da öyle diyorlardı kusuyorsa içtiği yarıyo falan. İlk bebeğimde asla bilmezdim kusma nedir yani. Altta yazan arkadaşın dediği gibi oluyor bizde de, 8. Aya giricez yani hâlâ dik tutunca hemen kusuyor. Bi ara artık evdeki her şey kusmuktu o derece, yatağı nevresimi temiz kalsın diye battaniye koyuyordum kafasının altına onu değiştiriyordum devamlı. Kıyafet üst devamlı değişiyodu zaten. Yine oluyo arada ama ilk aylarda ki kadar sürekli sık değil yedikten sonra hemen yüz üstü dönerse kusuyor genelde bide işte oturtunca🫠