Arasus Hanımlar 16 aylık bebeğimi bırakıp işe gıtmeye başladım ama vicdanım benı öyle zorluyo ki çalışan annelerim nasıl dayanıyorsunuz öğlen gelip 1 saat emzirip gıdıyorum ama öyle üzülüyorum ki bırakıp gıdınce
Semihinannesi Çalişmaya ihtiyaciniz varmı yani maddi durumunuz yeterince iyiyse bence çalişmayin çocuğnuza bakın onun büyüme aşamalarini bir daha göremeyeceksin bu günleri bidaha yaşamicaksin çocugnuzda daha kucükmüş🤔ne bilim ben öyle düsunüyorum