Merhaba güzel anneler ❣️
11 aylık bı kızım var nerdeyse doğduğundan beri uykuyu sevmiyor gece gündüz 😔 ama artık büyüdü düzelir derken iyice berbat oldu 10 dk da bı ağlıyo uyaniyo gece sürekli sallanmak istiyo gündüz desen hiç durmuyo aşırı hareketli bir saat uyursa şükrediyorum oda zaten 1 saatte on kez uyanır geri uyuturum. Neden uyumuyo bilmiyorum gece çok zorluyo bir saat anca uyuyabiliyorum oda öyle sürekli mız miz ya uykuda ağlar ya uyanır oyun oynar çok yoruldummm emmeyede alıştı diş dönemi hastalık derken onuda kestiremedim napabilirim düzelmesi için bı çare bişey bulan var mı 🌷😑