Meliiikek 4 ayimiz pamuk şeker gibi geçti 5 ay resmen firtinali geçiyor neoluyo yaw durmadan miz miz aglamakli morali bozuk resmen depresyondayiz Anna oğul 😂😂😂 sebep ne acaba
Deletedmom_79 Meliiikek 4 diye 4 olmak zorunda değil ki. Sürpriiizzzzzz diyip şuan yaşatıyor olabilir🤣 ayrıca diş dönemi olabilir mi ağız içine bi bakın kabartı kızarıklık?
pozitifanne06 Meliiikek ne güzel 😄 bizde meme reddi uykusuzluk ağlama kendini geri atma kucakta bile durmama ne ararsan vardı 😄 çok şükür geçti
Newmother07 Meliiikek 10.ayında 7.atak dönemine hoşgeldiniz diye mesaj geldi bana geçen gün, Bitmiyorduuuuğğ 😂😂